کد خبر 1651771
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا نوشت:

سفری برای تغییر موازنه سیاسی و رسانه‌ای

محمدباقر قالیباف در مسیر سفر به ژنو که قرار بود امشب انجام شود، به بیروت سفر کرده تا دشمن را در عرصه رسانه و سیاست عقب بزند. صهیونیست‌ها با همکاری نزدیک آمریکا در دو هفته گذشته حجم شگرفی از پمپاژ خبر و تلاش سیاسی را به کار بستند تا حزب‌الله را نه در عرصه میدان که در عرصه سیاست و رسانه به زانو درآورند. در آغاز با دروغ فروختن سیدحسن، قصد داشتند دل مقاومت را خالی کرده و عرصه را برای خود مهیا سازند که وعده صادق2 همه چیز را بر سرشان خراب کرد. سپس با برگرداندن هواپیمای ایرانی سعی داشتن ایران را طرف باخته ماجرای لبنان نشان دهند که سفر آقای عراقچی آن را نابود کرد.

اما دیشب نبیه بری از پذیرش قطعنامه 1701 توسط حزب‌الله بدون طرح مسئله‌ی غزه سخن گفت تا مقاومت طرف جنگ‌طلب ماجرا معرفی شود. حالا حضور قالیباف در بیروت، همه‌ی آن سخنان را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. درواقع همانطور که زدوخورد جنوب لبنان ماجرای جنگ را پیش می‌برد، این زدوخورد سیاسی و رسانه‌ای نیز سرنوشت جنگ و منطقه را مشخص خواهد نمود. این سفر همراه با شگفتانه‌ی خلبانی شخص قالیباف بود تا جریان رسانه‌ای شدیدتری را در لبنان و منطقه تولید کند.

ایران در حال استفاده از ابزارهای خود برای فشار بر دشمنی است که تمام بلوک غرب را پشت خود دارد. و یکی از این ابزارها، قطعا شجاعت و توانمندی مسئولین عالی آن است. از جمعه نصر که راهبرد ترس‌آفرینی رژیم در منطقه و کشور را از بین برد و دل‌ها را استوار ساخت تا حضور مقام عالی جمهوری اسلامی در بیروت زیر آتش. آنچه مهم است عقب زدن دشمن هم در جریان جنگ زمینی و هم در جریان جنگ شناختی و سیاسی است. رساندن این پیام که حزب‌الله زنده و دارای پشتیبانی کامل ایران است به معنای ناممکن بودن هرگونه آینده سیاسی در لبنان بدون حضور حزب‌الله خواهد بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    1 0
    درسته ولی حماس و فلسطین چی اون را هم در نطر داشته باشید ...
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
      0 0
      چی میگی؟ چی را به چی وصل میکنی؟ دقیقا منظورت چیه؟
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    0 0
    دیر اما لازم لازم لازم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس